کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصاویر پس زمینه رابط کاربری MIUI 12 را همین الآن دانلود کنید

به گزارش سافت گذر، دو روز پیش و بعد از مدت ها انتظار، بالأخره شیائومی رابط کاربری MIUI 12 را معرفی کرد. آن طور که این شرکت ادعا می کند، این پوسته نرم افزاری کاملاً از صفر طراحی شده و با رابط کاربری iOS شباهت زیادی دارد. بر این اساس، چه از نظر آیکون ها و چه از نظر انیمیشن ها، MIUI 12 جدید است. ضمناً، در حال حاضر 22 گوشی در حال آزمایش آن می باشند و از ماه ژوئن هم نسخه نهایی آن منتشر خواهد شد.

شیائومی MIUI MIUI 11 MIUI 12 رابط کاربری

شیائومی با تولید MIUI 12 قصد دارد iOS را از نظر انیمیشن ها به چالش بکشد به همین دلیل استراتژی جدیدی در زمینه ساخت این رابط کاربری اتخاذ و از سازه طراحی کاملاً تازه ای بهره برده است. این پوسته نرم افزاری آیکون های پویا، نرم افزار آب و هوای پیشرفته تر، ظاهری سرزنده تر و سایر امکانات منحصربفرد را دارد. به علاوه، کمپانی چینی تأکید دارد که این فناوری ها کاملاً جدید هستند تا کاربران فکر نکنند که MIUI 12 از iOS کپی برداری شده است.

تصاویر پس زمینه MIUI 12

شیائومی MIUI MIUI 11 MIUI 12 رابط کاربری

در میان قابلیت های MIUI 12، مهمترین آنها تصاویر پس زمینه هستند که Super Wallpapers نامیده می شوند. این عکس ها باعث خواهند شد تا گوشی ظاهر مدرن تری به خود بگیرد چرا که پس از باز کردن قفل دستگاه شاهد انیمیشن های جدیدی خواهیم بود. وب سایت رسمی MIUI شیائومی عنوان کرده که سخت افزارهای لازم برای استفاده از ویژگی Super Wallpapers بسیار اهمیت دارد و این یعنی همه موبایل ها توانایی بهره مندی از آن را ندارند.

نکته: پس از دانلود فایل تصاویر پس زمینه که بصورت zip است، باید آن را از حالت فشرده خارج کنید.

در این میان، برنامه نویسان حاضر در سایت XDA-Developers موفق شده اند تصاویر پس زمینه MIUI 12 را از سفت افزار (firmware) مربوط به گوشی شیائومی می 9 تی پرو استخراج کنند و آنها را در اختیار کاربران قرار دهند.

شیائومی MIUI MIUI 11 MIUI 12 رابط کاربری

در جدیدترین نسخه MIUI تقریباً 29 عدد تصویر پس زمینه وجود دارد که می توان از آنها در هر گوشی بهره برد. لازم به ذکر است که این عکس ها به 6 دسته تقسیم شده اند.

در کنار تصاویر پس زمینه ثابت، MIUI 12 عکس های والپیپر زنده یا متحرک را هم عرضه کرده که Super Wallpaper Earth و Super Wallpaper Mars از آن جمله اند. سایت مذکور همچنین، فایل APK این اپلیکیشن را نیز به دست آورده و منتشر کرده که می توانید از طریق لینک زیر به آن دست یابید. البته توجه کنید که بر خلاف تصاویر پس زمینه ثابت، عکس های زنده و متحرک تنها در گوشی های شیائومی، رد می یا پوکو نمایش داده خواهند شد که در آن MIUI 11 نصب شده است.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46798 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/10 تعداد مشاهده: 4931
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر